ძველი მსოფლიოს ხელოვნების ქანდაკებები ჩვენი
ისტორიის, ჩვენი ცხოვრების ნაწილია. ისე ვერ ვახსენებთ თანამედროვე ქანდაკებებს, რომ არ გავიხსენოთ ძველი მსოფლიოს ხელოვნება. მაგრამ როგორი იყო ეს ქანდაკებები? მოსწავლეები
კითხულობენ, არკვევენ და ერთმანეთს და ადარებენ. მოსწავლეები მსჯელობენ რა არის
„ფორმათა ტრანსფორმაცია“? აანალიზებენ როგორ იცვლება ფორმების განსაზღვრება დროში
და სხვასხვა ქვეყანაში. შემდეგ შეარჩევენ თანამედროვე ქანდაკებებს და დაწერენ საკუთარ მოსაზრებებს კინეტიკურ ქანდაკებებზე, რომელიც მკვეთრად განსხვავებულია ტრადიციული და კლასიკური
ხელოვნებისაგან. მოსწავლეები წარმოგვიდგენენ პრეზენტაციას სახელწოდებით „ფორმათა
ტრანსფორმაცია“ დაბეჭდიან, გაავრცელებენ ბუკლეტებს და გაუზიარებენ თავისზე
პატარებს.
პროექტის იდეა რომელიც თქვენ აირჩიეთ მიმაჩნია რომ ძალიან მნიშვნელოვანი და საინტერესოა.კავშირი წარსულთან ,როგორ მიმდინარეობს ცვლილებები მათი დანახება ბავშვებისათვის აქტუალურია. რაიმე რეკომენდაციის უფლებას ჩემს თავს ვერ ვაძლევ, რადგან ეს სფერო ჩემთვის შედარებით უცნობია.ისღა დამრჩენია, გულწრფელად გისურვოთ წ ა რ მ ა ტ ე ბ ე ბი
ОтветитьУдалитьპროექტის იდეა საკმაოდ საინტერესოა,ვფიქრობ მისი განხორციელებით ბავშვები საჭირო უნარ-ჩვევებს შეიძენენ
ОтветитьУдалитьსაინტერესო იდეაა, რადგან მოსწავლეები გააანალიზებენ ქანდაკებების ფორმათა ტრანსფორმაციას სხვადასხვა ქვეყანაში და სხვადასხვა ეპოქაში.გისურვებთ წარმატებებს.
ОтветитьУдалитьიდეა საინტერესოა.ვფიქრობ მოსწავლეებს აუმაღლებს მოტივაციას და განუვითრებს საჭირო უნარჩვევებს.
ОтветитьУдалитьიდეა საინტერესოა.ვფიქრობ მოსწავლეებს აუმაღლებს მოტივაციას და განუვითრებს საჭირო უნარჩვევებს.
ОтветитьУдалить